۱۳۸۷ فروردین ۲۲, پنجشنبه

آموزش راه های مختلف سکس
اورال سکس در این نوع رابطه همواره ترس وجود دارد چرا که طرفین دهان خود را در تماس مستقیم با آلت و یا واژن زن قرار می دهند پس احتیاط زیادی را طلب می کند بیشتر خانمها با این مسئله مشکل دارند من امیدوارم با خواندن این مطالب بتوانم آنها راضی کنم یکی از شرایط برقراری رابطه به سبک اورال تمیز نگه داشتن آلت و یا واژن میباشد توجه داشته باشید منظور از تمیز نگه داشتن شستن نیست بلکه موزدایی و استفاده از مواد خوشبو کننده که مخصوص آن نواحی است الزامی میباشد اورال سکس در مورد آقاین بسیار آسان و بلعکس در مورد خانمها بسیار سخت میباشد شباهت زیادی میان رابطه جنسی از طریق سافت و اورال وجود دارد من قبل از شروع باید مجددا عذر خواهی کنم چرا که در وبلاگ نویسی محدودیت وجود دارد و از عنوان کردن بعضی از مطالب خودداری می کنم گرچه جنبه آموزشی دارد در ابتدای امر همانطور که در مطلب قبلی که با اسفقبال زیادی روبرو شد عرض کردم بسیاری از خانمها در مورد لیسیدن آلت مردان با مشکل روبرو هستن البته این در مورد آقاین هم صادق میباشد آلت مردانگی اندازه ای معادل 10 تا 18 سانتیمتر دارد البته خیلی از آقیا ن تلاش می کنند ابعاد آنرا افزایش دهند اما بزرگی آلت کمکی به آنها نمی کند چرا که فراگیری مسائل دیگر خیلی بهتر می تواند به کمک آنها بیاید آلت مردانگی در حالت عادی اندازه ای بین 3 تا 6 سانتیمتر دارد لایه بیرونی از پوسته ای نازک با خاصیت ارتجاعی پوشیده شده نکته ای که لازم می دونم ذکر کنم آقایان در لحظه خروج اسپرم ویا در اصطلاح هنگام ارضاع شدن تنها یک لذت 6 ثانیه ای البته حداکثر به صورت اوج به آنها دست می دهد در این هنگام امکان دارد با حرکاتی مثل تکان روبرو شوید لیسدن آلت با مکیدن آن تفاوت دارد برای لیسیدن بهتر است زبان را به تمام نقاط آن مالش داد به آرامی حساس ترین نقطه سر آلت میباشد و اما برای مکیدن آلت بهتر است به آرامی مک زده شود در ضمن حتما به خاطر داشته باشید دندانهای شما با آلت در تماس نباشد البته زمانی که به ارضاء شدن همسرتان نیدیک می شوید بهتر است با دندانهایتان فقط سر آلت را کمی حس کنید این کار لذت زیادی به همسر شما می دهد در مورد خانمها کلا زنان همیشه در حاشیه بیشتر لذت می برند از رانهای پا شروع کنید به لیسیدن در ابتدا زبان خود را وارد واژن نکنید بگذارید تا همسرتان حسابی تحریک شود و یک عطش در آن حس شود کم کم از رفتار های همسرتان متوجه می شودید که چه موقغ زمان وارد کردن زبان در واژن میباشد زبان خود را داخل کنبید به دیواره ها مالش دهید لبه های آن نقطه مک زنید به ارامی در مورد اینکه آیا وارد شدن اسپرم ویا شهوتیه زنانه به دهان باعث بیماری می شود با خیر باید عرض کنم اگر از سلامت همسرتان اطمینان دارید جواب من منفی است و هیچ مشکلی نیست زوجین در اورال سکس از خود گذشتگی خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت بیشتر زنان این نوع سکس را می پذیرند البته هر چیزی در زندگی متقابل میباشد پس به رفتارهای همسرتان پاسخ مثبت دهید خواهشی که درام زنان همیشه باید در زندگی آمادگی سکس را داشته باشند چرا که تحریک شدن مردان واقعا جالب میباشد برخی مردان زود وبرخی دیر اما واقعا نمی توان یک نتیجه گیری کلی کرد در مورد لیسیدن سایر اندامهای زن در اورال سکس مثلا لیسیدن مقعد و اطراف آن باید عرض کنم یکی از جاهای تحریک پذیری زن اطراف مقعد میباشد نگران نباشید یکی از پاک ترین نقاط چون همیشه با آب در تماس است محوطه بیرونی مقعد میباشد البته موزدائی باید همیشه رعایت شود برای اطمینان از تمیزی مقعد بهتر است قبل از سکس درون مقعد با انگشتان شستشو شود البته بیماریهای بسیار بسیار زیادی از طریق تماس مسفقیم دهان با آلت واژن ویا مقعد سرایت می کند پس جانب احتیاط را در نظر داشته باشید به نظر من یکی از روشهای موثر در سکس اورال سکس میباشد البته نظرات مختلفی در مورد این سبک از سکس وجود دارد اما من اینجا فقط آموزش می دهم این نوع سکس ار روابط عاشقانه حیوانات به انسانها شناخته شده من فکر میکنم این بدان علت میباشد که غریزه جنسی در حیوانات و انسانها یکی از بارز ترین غریزه ها میباشد پس قابل توجه آن دسته از افراد که عشق را نقض میکنند و مانع گسترش آن می شوند با نظریات خود بهتر است کمی عمیق تر به این مسائل بنگرند این حس در حیوانات هم بارز است ادامه در مجله عاشقی برای تو برای دیدن فایل تصویری این قسمت فایل تصویری شماره 15 را اجرا کنید و گالری عکس مربوط به آن گالری عکس شماره 9 است همچنین در این بخش راههای انجام آن به صورت های دیگر نیز وجود دارد
برای ذسترسی به این صفخه باید از فیلتر شکن استفاده کنید